Selectează o Pagină

Cu cât grupul Volkswagen este mai mare, cu atât este mai puțin vizibil pe piața low-cost. Dar au un plan din 2019. Nu numai că a transformat Skoda într-o marcă low cost precum Dacia, dar a anunțat și o serie de mașini. Și odată cu creșterile de preț pentru Renault, astra ar putea deveni o problemă.

Volkswagen a încercat să apară pe aproape fiecare piață. Prezentul este despre mașini electrice, dar și ieftine. În octombrie, se zvonea ca gigantul a sacrificat marca Skoda. Prin urmare, strategia este ca modelele Skoda să concureze direct cu mărci precum Dacia, Hyundai sau Kia, care sunt cunoscute în zona low-cost.

Vestea anului este că producătorul auto a creat marca Jetta

Derivata dintr-o mașină vândută în Europa și în tarile mai sărace. Marca Volkswagen Jetta are în prezent trei modele: două SUV-uri și un sedan Jetta care au fost prezentate la Salonul Auto de la Shanghai și vor fi vândute pentru prima dată doar în China. În același timp, compania germană va gestiona procesele pentru acest brand cu First Automobile Works (FAW). De ce este o problemă pentru Dacia? Pentru că Jetta poate fi un brand pentru Europa în câțiva ani.

Prețul nu a fost încă anunțat, dar China poate conta pe mai mic de 10.000 de euro. Pentru Europa, ar trebui să fie ceva mai mare cu 2-3.000 de euro.

De ce Volkswagen și alți producători doresc o piață precum Dacia?

Mulți analiști susțin că Dacia nu a făcut acest lucru – am o marcă low-cost, dar o alegere inteligentă, mașinile companiei sunt încă relevante datorita prețului. Majoritatea recenziilor de pe piețele europene arată acest lucru.

Alegerea ieftină sau inteligentă sunt doar fațetele aceleiași monede. Potrivit Volkswagen, Jetta se adresează tinerilor care trăiesc în afara marilor orașe din China. Cu alte cuvinte, este pentru cei care nu ar mai cumpăra o mașină, dar dacă este suficient de ieftina, pot fi convinși.